söndag 6 september 2009

Helgen pyssel inreda 1 rum & kök:)

Helgen har mamma och jag tillbringat hos syster i Linköping. Lotta har packat upp resväskan och flyttat in i en etta, en jätte fin stor etta med kök..Så här har vi packat upp, städat ,hängt kläder, spikat upp tavlor, sytt och shoppat..Vi har inte alls samma stil jag och min syster men det var skoj att hjälpa till att inreda hennes lägenhet i hennes stil, och det blev jätte bra!!.. Lotta gillar precis som jag att fynda på loppisar fåtöljen har hon köpt för 60kr, vardagsrumsbordet 50kr och byrån i vardagsrummet kostade 250 kr. dyrast är nog henne världskarta som ska sitta på den stora träskivan över soffan:) den hann vi inte få upp men vi fick mycket annat gjort..
Lotta var nog mest nöjd med bänken i hallen tror jag, en bänkskiva med dyna och massa bra förvaring under:)





















































































































































2 kommentarer:

mammamjuk sa...

jÄTTEFINT! jAG GILLAR FÅTÖLJEN, MIN MORMOR HADE EN SÅN FAST GRÖN! åNGRAR ATT JAG INTE JA BESLAG PÅ DEN:) dOM ÄR JU JÄTTESKÖNA!

Anne fotograf Malta sa...

Tjusigt varre! Sag en liknande fatolj pa auktion nar jag var i Sverige: knallrosa var den. Den gick for 20 kronor! Varfor far man inte ta med fatoljer som handbagage nar man flyger??!!