torsdag 5 februari 2009

tänka sig..

till och med Ludvig ville vara med på kort i dag!!

5 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Hej! Vilka underbara bilder du får till. Både på barnen, gravidmagar samt allting annat:)

Kajsan sa...

Härliga kort! :)
Å tack snälla för din kommentar! Inatt var bättre, och som ett extra plus så var det ju vinter utanför våra fönster imorse!
Balsam för ögat! ;)
KRAM å ha en underbar fredag!!!

Ullis sa...

Vad duktig du är med kameran!!!
Snart är det söndag, Har du packat baddräkten? :)

KRAM

Prinsessan och jag sa...

Oj jag hamnade här pga tävlingen men den var ju slut för länge sedan. Vad ledsen jag blev. Säljer du dem? Jag hoppas inte att det är så svårt att såga ut några bokstäver kanske jag kan själv...Dom var såå snygga!
Jag gillar hela din blogg och sätter den på min blogglista....Yvonne-prinsessans mamma

Pia sa...

Vilken cooling!

Ha det så kul på mini semestern!

Kram Pia