fredag 20 februari 2009

Hemska sanningar om mig...

7 hemska sanningar om mig *utmanad*

jag har blivit utmanad av Myamian och maybe*mej

*jag äter upp allt godis som finns hemma, kan aldrig ha godis ligga i skåpet, P måste gömma det på bra ställen så jag inte hittar om han vill spara.. ush på mig.

*Blir jätte tjurig när jag är stressad..

*Sitter alldelens för många timmar framför datorn varje kväll

*ställer ut soppåsen på trappen i stället för att gå till soptunnan med den...och det blir ofta många påsar innan jag tar mig i kragen och går i väg med dem.

*Jag har bara promenerat en gång sen min granne flyttade i december..( vi promenerade nästan varje kväll innan de flyttade)

*jag borde städa nu i stället för att blogga, lovade P att jag skulle göra det när han gick ut i garaget för att såga bokstäver till Ludvig. (vi ska ha barn kalas i morgon:)

* Ush nu får väll listan vara slut snart... Jag har aldrig bakat bullar, utan min mamma bakar jämt åt oss, och då menar jag alltid!!! ush det är dåligt när man är föräldraledig och har 2 barn hemma eller hur??

åå, äntligen är listan slut!!!!


Dessa regler gäller

1.Länka till den som utmanade dig.

2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv

3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg

4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

jag utmanar:

Sanna F

Liva

Susanne H

Lotta M

Lilla Linsan

Majamyra

Badanka

2 kommentarer:

Lisa sa...

ojdå, det får jag ta tag i nån kväll ;)

Articsisters sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.

Lisbet