lördag 7 februari 2009

då var lotten dragen:)

Oj, oj , blev lite stressigt här.... har haft fullt upp hela dagen och när Ludvig lagt sig kom jag på att vi glömt lottdragningen sååå snabbt snabbt vika alla lapparna, blanda och springa in till honom, -sover du?? nej då han var vaken sååå .....nu är lappen dragen ..
så ett M till Meja blev det...Lina maila mig på lscraap@gmail.com

och jag har fått flera frågor om jag säljer bokstäver, och det gör jag, så vill du beställa eller fråga något så är det bara att maila mig, Lscraap@gmail.com


6 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med lite tavling :) Skoj med sno och skidor :) Jag sitter har med en pappersrulle for nasan for att slangbilen star precis utanfor och det stinker f---n!! Ser i ogonvran vad som gar genom den halvt genomskinliga slangen sa jag dyker ner och fosoker gomma ansiktet bakom datorn.. Maybe to much information.. ;)Puss Puss

Mamma C sa...

Grattis till vinnaren av den fina bokstaven.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Grattis till Lina! Eller till Meja, kanske.... ;) Hoppas på flera utlottningar......

Du är utmanad i en fotoutmaning på min blogg!!

maybe*mej sa...

ha. jag är ju rolig.. jag skrev ju aldrig upp mig sen=)... sicken liten knäppis jag är...Ska snart låna en bild från dig och lägga in hos mig... hinner inte med så mkt nu.. förstår inte var tiden tar vägen. kram

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)

/F

Anonym sa...

Är så lycklig att jag vann =)