måndag 29 september 2008

post..

Idag låg det ett stort paket i postlådan... ett paket från snällaste
maybe mej .... vilken överraskning:) Hon var nyligen i usa och då kollade hon efter lite papper åt mig...hon letade till och med på adressen till en butik som skulle sälja dessa papper.... så hon och familjen åkte och letade efter denna butik, de letade och letade ....gissar att jag var mindre populär hos hennes sambo och barn som utsättes för detta letande... sen visade det sig att butiken låg i en annan delstat...Och nu kommer detta på posten... DU ÄR JU FÖR GULLIG!!! tack!!!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad gulligt med Hello Kitty, vad snällt av henne!

Jag har totalt tröttnat på alla mina pysselgrejer, de ryker nog snart...Köpte t o m dopkort till brorsan lilla Miranda, istället för att göra ett eget.

Tipsy Tessie sa...

Guuud så gulligt av henne!!!
lycka är att ha så gulliga kompisar:)
Kramar

maybe*mej sa...

Varsågod. Det var du värd efter alla gulliga inllägg på min blogg. Synd att jag inte hittade de fina papperen som du ville ha.. Jag gillade dem med. Får se om man kan hitta dem någonannanstans framöver.
nattinatti