söndag 28 september 2008

foto jobb

I dag har jag gjort mitt första foto uppdrag:)... Har fotat ridkläder och häst prylar...och hästar .. till en nystartad webbutik... sååå skoj!!Idag var det ju så klart strålande sol och då blir det massor av skuggor:(
så vi fotade allt i skuggan..vet inte vad man ska göra för att få bästa fotografierna..
jag blir glad om ni skriver en kommentar om vad ni tycker om bilderna, vad kan jag göra bättre??? ska fota lite mer så blir glad om jag får lite tips..

















































3 kommentarer:

maybe*mej sa...

oj va svårt. Jag är just inget proffs själv men jag kankse hade ljusat upp bilden lite med tjejen som har solbrillor..Den med närbilden framifrån.. å så hade jag kanske kletat ut själva bröstvårtan på bilden med toppen...LoL... jag kanske är lite pryd..sorry... Jag gillar bilden med tjejen som står med ridkläder på en skogsväg..jättefin. Kul att du har fått ett sådant uppdrag. Lycka till och hoppas att det går bra med dina nästa foton med. kram

Tipsy Tessie sa...

Heja heja fotouppdrag!!!
Visst är det skoj när man får göra lite uppdrag på "allvar" och inte bara sitta hemma och leka för sig själv :) Håller meed maybe*mej om vad hon skulle gjort-men annars tycker jag de ser hur fina ut som helst.
Har oxså haft fotouppdrag i helgen. Fotade kompis kompisens två barn på 4 och 1,5år. Hej var det var livat-men kul var det:)
Ha det bra
Kram Therese

Anonym sa...

Va kul! Du har många pinnar i brasan du ;) Fint! KRAM