onsdag 17 september 2008

Höst på trappan..



















5 kommentarer:

Christine sa...

Åhhh.....
Tack för inspirationen =D

Mya sa...

å så fint.. jag borde oxå fixa mina krukor. jag har slarvat, men jag har ju annat att tänka på, typ världens tråkigaste böcker.... buhu, ja det r riktigt trist just nu, men snart är det helg, då ska jag vila med gott samvete. kram mya

fialoppan sa...

SÅ fint, måste också ta itu med det där! Man blir ju så glad när man möts av fina höstblommor när man kommer hem!

Tipsy Tessie sa...

så himla mysigt det ser ut-jättefint. Borde fixa till det själv oxså men jag har ju varit sjuk och inte orkat riktigt.
Kram

Kajsan sa...

Meeen va fint! Jag måste nog se över mina stackars krukor på trallen jag med... sen har jag en ros och en bunt med vildvin som gärna vill få en plats i jorden innan frosten kommer... *puh*
Till helgen får det bli! ;)
Må gott å tack för ljuvlig inspiration du sprider!
Mvh Karin.