tisdag 9 september 2008

Lilla fröken

I dag är lill fröken 1år och 2 månader och nu går hon!!!M gick ganska mycket när vi var i Spanien men så fort vi kom hem åkte hon på rumpan igen:) Men i helgen började hon gå igen nu går hon NÄSTAN hela tiden .. såå duktig såå lilla skruttan..Tandborsten och kastrullerna är nog favorit leksakerna just nu men helst är hon ute hela tiden..Hon sitter gärna i sandlådan eller i växthuset och gräver och grejar..Lite kom ihåg för mig och så moster i Australien kan hänga med lite:)

2 kommentarer:

Kajsan sa...

Meeen vilken liten sötnos! Det är så härligt när du börjar knata runt! På små vingliga ben! hihi...
Min lilla knallar runt här hemma nu med med en grymt härlig stil.. *s* Båda armarna rakt upp med knutna nävar och så flinar han!
Ja, dom e roliga som små!
Fiiin ny banner!! (älskar korten med "ute möbeln")
Mvh Karin.

Anonym sa...

Så stor!! Går å allt. Vi har varit till IKEA idag och köpt tårta till mitt kalas imorgon, och så köpte jag choklad och svampar. Nu ligger jag utslagen i sängen och mår riktig illa av allt godis jag vräkt i mig! Jag har en deal att jag skall sluta äta godis efter min födelsedag fram till jul. Du känske skulle hänga på!! Det är bara godis det gäller för. Torsdag från 24.00 / Moster L