onsdag 11 juni 2008

städning!

Jag fyller ju snart år... på midsommarafton av alla dagar.
I present av min syster har jag fått städhjälp.
Hon har rensat och städat tvättstugan.. hon till och med tvättade väggarna..
det har jag aldrig gjort själv:) undra varför jag är så slarvig när de andra är pedanter? TACK SYSTER JAG SKA INTE STÖKA TILL NU!!
(har lovat att hålla ordning när hon städat!:)

Jag har sommar städat lite på bloggen och så, har lagt upp några nya länkar under sidor jag gillar, kika där!

5 kommentarer:

Anna sa...

Ja du slarvmaja, som jag sagt förut så lider jag av samma åkomma. Kanske jag ska gå ner och ta ett kort på hur det ser ut i köket just nu...

Snällt av syrran din att hjälpa dig lite, själv får jag väll söka till Rent Hus.

fotbollsmorsan sa...

Jag gjorde faktiskt rent det ena kylskåpet härom kvällen nu återstår bara det andra, när det nu blir

maybe*mej sa...

Hej.
Jo morrätterna har kommit upp här hos oss..eller snarare växt till sig..fast jag försådde dem..och så är de inte direkt gigantiska nu när jag tog upp dem..små söta med lustiga formeer helt enkelt.

Vad har du använt för textur på
Lilla N och kanin..
Det där rutiga som lyser igenom..
Den bilden är så fin iallafall.

Lyxit att ha en syrra som städar.
Min syrra är me ganska duktig me att plocka och fixa men att storstäda som att torka väggarna är ju inte något man gör varje dag just..

Har gött.

maybe*mej sa...

tack. jo jag tror jag vet. den är snygg. tjingeling

petrified in pink (Petra) sa...

Vilken fin present från syster, och vilken riktigt bra idé. Är själv lite av en pedant som dessvärre har legat av sig sedan senaste barnet kom men jag tycker det är mycket roligare att städa hos andra, och särskilt när man gör det tillsammans med någon. Skall komma ihåg den idén...

Kram P.