onsdag 4 juni 2008

födelsedags prinsessan

Jag har varit på 50 årskalas!!!(några veckor sent inlägg)
Min morbrors fru P bjöd på mysigaste pyssel kalaset när hon fyllde 50 år!!
Vi var i gamla hattfabriken i Borlänge och lekte med lera,
åt godaste soppan och underbaraste rörorna och färskaste brödet
och...och...jaaa det var så trevligt och roligt och mysigt!!!
tack snälla P för att jag fick komma:)
Så här fina födelsedags prinsessor gjorde vi, nu ska de
först torka sen målas de och sist ska de in i ugnen, tror att vi skulle få dem till midsommar ska bli sååå kul att se dem färdiga!!!
har sökt på nätet men hittar inte något om denna verkstad, vet inte vad
företaget heter ska kolla upp det för jag kan verkligen rekommendera att åka dit!! min sessa längst ner till höger:) söt va???hi,hi
mammas står bakom min med "puff" ärmar.

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilket roligt kalas!

Det syns verkligen att det är din prinsessa det där. Nu har du ett yrke till att satsa på! Du är verkligen konstnärlig och duktig du.

Anonym sa...

OJ vilka fina sessor!! OCH vilken kul festide!!!! Den måste jag sno för framtida fest!