onsdag 25 juni 2008

midsommarafton




3 kommentarer:

maybe*mej sa...

fint kort. Jag gillar den här ramen.
Du jag funderar på det där med kortmallen. När du har öppnat den först så öppnar du väl sedan din fil med fotot i ett nytt dokument.. Det här vet du redan eftersom du har använt texturer och så men jag säger det iallafall..när du har öppnat din fil med fotot så drar du väl över ditt foto till kortmallsdokumentet? Då borde ditt foto ligga i ett eget lager bland mallens lager...eller gör det inte det.. Grrr. jag vill att sådant här ska funka..Jag har ju dock ej 7an men detta borde gå ändå tycker jag... Undrar varför det blir så här..svårt när man inte ser själv hur det ser ut. kan du inte dumpa ditt fönster och maila mig så ser jag hur lagrena ser ut i ditt psp.

När du har ditt dokument öppet så trycker du ctrl och Prt Sc. (print screen)(Det betyder att du kopierar ditt fönster..) Det finns en sådan knapp på ditt tagentbord. Sedan öppnar du ett nytt dokument i psp och klistrar in det dumpade fönstret där.. och sedan sparar du filen som vanligt och mailaar mig så ska jag se om jag ser ngt.
...om du vill så klart..
ha en bra dag..

maybe*mej sa...

Å du nu så jag att jag finns bland dina gillar sidor...å så kul. va glad jag blir.. Jag behöver defenetift uppdatera min...och din sida kommer helt klart va med..lixom många av de andra du har..som Mikaelas blogg och Tippsey..nånting och augusti 73..
kul,

kram kram

maybe*mej sa...

Hmmm. Jag glömde säga min mailadress. annemajsporrong@hotmail.com