söndag 2 januari 2011

Liten envis och söt:)

Några foton på M som jag tog när jag fotade till julkorten. De är de första fotona jag tog och kameran var inte rätt inställd så därför blev de mörka men gillar dem endå:)
sååå envis hon är och hon vet precis vad hon vill ..Är alla 3 åriga tjejer så tro eller är det bara min?;)
I går var vi på kalas, då valde hon kläder själv 2 st olika tyll kjolar jeans, tröja med paljetter och ängla vingar på ryggen:) snyggt värre men hon tyckte hon var såå fin!! trodde aldrig jag skulle bli sån som lät ungarna klä sig själva för förut tänkte jag men hur kan mamman låta barnen välja själva , de ser ju hemska ut.. men nu så är jag där själv:)ha ha...
blogg M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten sötnos! Klart att barnen ska få besstämma kläder själva. I alla fall ibland. Tror de är viktigt för deras identitet och självkänsla. Känna att dom kan själva, har en egen vilja och få känna sig fina i de dom tycker om. Sen vad vi som föräldrar eller andra i omgivningen tycker är inte alls viktigt. God fortsättning och hoppas att 2011 blir ett härligt år för er! Kram

Anna sa...

Söta lilla bestämda Molly!