torsdag 29 juli 2010

ett fotoboks tips...

Regn och åter regn har vi där jag bor, så de senaste kvällarna och nätterna:) har jag tillbringat framför datorn med att göra fotoboksidor. Jag beställde en varsin fotobok till min mormor och farmor när de fyllde år nu i sommar. De beställde jag från photobox och jag vart super nöjd !!
och nu får jag erbjudande var och varannan dag därifrån..
det senaste var en fotobok 22*29 cm på 100 sidor för 299 kr (ord. 999 kr).. så den beställningen har jag skickat i väg i kväll.. Så nu hoppas jag på att jag blir lika nöjd med den.. Så ett tips logga in på photobox så får du massa bra fotobokserbjudande..


Nu ska jag bara jobba 2 dagar till sen är det semester med familjen som gäller!!!såå skönt även om jag tycker det är super skoj att jobba!!
Fotobokens framsida:

3 kommentarer:

♡Johanna♡ sa...

Tack för tipset!
Ska logga in och titta runt. Jag önskar dig en trevlig semester!

Kram Johanna Majkvist

fotbollsmorsan sa...

Jag är imponerad av din energi

Anna sa...

Ojoj nu har den här veckan gått och vi hann inte ses, jag har varit flera dagar hos pappa för han är väldigt dålig nu. Vi kan höras nästa vecka få se om vi kan få till någon träff.

Ha en trevlig helg!