tisdag 25 november 2008

Hallen

Har nu äntligen målat klart bordet som jag köpte på loppis för 50 kr i somras.. Målat stolarna vita och bytt tyg på stolsdynorna, satt upp tavellisten som L och jag gjorde för några veckor sedan... allt tar så lång tid... fixar lite här och lite där.. listan på göra saker är lång:) nu ska jag rolla vardagsrums bordet!! och måla skoltavel färg på en skiva till köket!!! önskar att dygnet hade några flera timmar!! (dåliga foton.. fotat nu i kväll.. )
























4 kommentarer:

Tara sa...

hei!!!
takk for utfordringen...veldig artig:)
kan jeg spørre hva TRISS er for no???

Pia sa...

Jätte fint!

Kom hem och fixa hos mig också!!!

Jag vill också ha sådana där bokstäver.

Kram Pia

Sanna F sa...

Så fint o jätte mysigt!

maybe*mej sa...

åååå så fint. jättesnyggt blir det. Älskar din stil. Var du för den delen på scrappmässan i sthlm?? vi far till storstan över jul. Hur går det med det du frågade mig om ang bokstäverna.. har du komit på nåt bra gällande det.. kram