måndag 11 augusti 2008

fixar och donar

Har hemma har vi monterat garderober i helgen, vi har så lite förvarings utrymmen i vårat hus så tyvärr måste vi ställa in 3 dubbla garderober i hallen MEN när jag öppnar garderobs dörrarna bara njuter jag såååå mycket förvarings utrymme vi får :) Har målat badrums spegeln och ett gamalt trä fat.. och är super sugen på att brodera men hittade inget bra tyg i min tyg samling så får kika på stan i morgon..Kikar runt överallt för inspiration till hallen, hittade IKEA kalogen 2009 från usa.

4 kommentarer:

maybe*mej sa...

Hallå där..var har du hittat den...Den vill jag med ha...kanske kan komma åt den när jag far över..hur har du burit dig åt för att få den..har vi fått katalogen för 2009 ännu??? har inte sett den...Tack för ditt tips på screentryck. ska kolla in den. Kan tänka mig att det är roligt att jobba med barn och textil. finns så mkt man kan göra...nu är jag dessutom grymt nyfiken på vem du känner som har gått på mullsjö. Jag tror jag gick där 93 och 94..har jag för mig. kram på dig

ps. nu har jag lagt ut bilderna på hallen.

Mya sa...

jag tjuvkkikade bara lite, jag väntar till jag får hem katalogen. om den nu kommer ngn gång... visst är det skönt med förvaring, finns inget bättre haha... kram

Lilla Blanka sa...

Hej!

Tusen tack snälla du för dina gulliga ord! *kram*

IKEA-katalogen..redan..och den amerikanska versionen..?

Kram
Mia

ps om man skall ha större bilder än standard i bloggen får man hacka lite i html-mallen..nåt man får prova sig fram till för att det skall passa just "din" blogg.

Anna sa...

Hallå! Maria ringde igår och ville hitta på nåt med oss här framöver, hoppas du är med på det! Typ gå ut och käka eller nåt.