onsdag 16 april 2008

ååå vad han luktar gott!!

Har varit till stockholm och hälsat på vår nya kusin
i dag!! L och jag tog tåget i morse !!!
Han var sååååå söt, helt underbar så L & jag
ville ta med honom hem!!!
När vi satt på tåget hem sa L
- mamma åååå vad synd att vi inte fick
ta med honom hem!!! jag vill visa honom för
pappa och M.
I kväll har jag varit på sykurs med textillärarna
och sytt en sop påse!! att hänga på bordet, rätt fiffig faktiskt!!
visar den i morgon!!!
längtar redan efter att träffa lilla killen igen, han har fortfarande
inte fått något namn!

2 kommentarer:

Anna sa...

Vad mysigt. Jag har ju oxå träffat ett par små nyfödda sista veckan, och kan inte fatta hur små de verkligen är. Svårt med namn, barnens syssling ska heta Signe Linnea det tycker jag är gulligt, jag gillar ju de gamla svenska namnen jag.

fotbollsmorsan sa...

Åh vad härligt. Dom luktar verkligen gott. man glömmer så fort hur små dom är.