tisdag 1 april 2008

April, April.....

i morse när min lilla herre skulle klä sig lade jag fram kläderna i en hög
t-shirt,kalsonger, byxor och strumpor....Han klädde sig såååå fort såååå...
och kalsongerna låg kvar på golvet. jag frågade
- har du klätt på dig allt?
-JAAA
-men kalsongerna då?
-har kalsonger på mig redan.
-säkert?
-ja
-ok ...senare på fm var vi ute och tittade på hästarna
L blir kissnödig och drar ner byxorna
mamman ser att han inte har några kalsonger på sig...
-L du har ju inga kalsonger på dig?!
-nej jag lurade dig, i dag får man ju luras mamma!!!...... ha,ha tänk att de är så smarta!!!

3 kommentarer:

Camillha sa...

Men vilken kille!!!
Dom lär sej snabbt när det gäller!

Här har det smålurats med både det ena och det andra!
Camillha

Erica sa...

hihi.. vilken buskille!! mina är lite små ännu, men snart är man väl där!! :-)

Anna sa...

De är roliga ibland de små liven. Kom ihåg att skriva upp, det är så kul att berätta när de blir större.