onsdag 7 januari 2009

våra dagar

Slut på ledigheten, även fast jag är hemma så känns det mer som vardag nu när P börjat jobba och skolorna börjar.. Det blir lite mer ordning;) Jag planerar lite mer. Kyrkis , plask och lek börjar nästa vecka. basketen börjar snart igen..våran vardag..I dag har vi varit hos mormor lekt med tvillingarna och åkt skridskor.. funderar på att göra som så många andra bloggare dokumentera våran vardag med ett foto och några rader i 365 dagar eller så länge jag orkar och har lust. Jag hittade denna utmaning på Badankas sida ( vet inte varifrån den kommer), gå in och läs hennes text till 365 foton , den är verkligen tänkvärd!!

5 kommentarer:

badanka sa...

vad vackra foton!!!!!!!!!!

Anna sa...

Hon är så söt! Ida o jag skrattade när vi tänkte på M i dag. Majs och allt hon pladdra om.

Jag tycker fortfarande att M påminner lite om Ida när hon var liten.

Hörde med M.J om hon var sugen att gå ut och käka i stan och det var hon, efter v5 sa vi.

maybe*mej sa...

gillar er griffeltavla..eller vad det heter och vet du vad... JAG HAR FÅTT MIN FOTOBOK IDAG och jag är såååå himla nöjd. Den blev jättebra. Trycket är toppen... så har du inte beställt än kan du ju beställa därifrån om du vill.. RIKTIGT nöjd är jag.. kram

Anonym sa...

Åh, så roligt om du är med i 365.. dina foton är ju sååå fina!

Kram Ulrica

fialoppan sa...

Massa mysiga foton du lagt upp! Fotoboken ser superfin ut!