måndag 13 oktober 2008

höst sol


9 kommentarer:

maybe*mej sa...

Å vilka fina foton

Christine sa...

Åhhh!!! Jag älskar höstfoton =)

Lisbet sa...

Hej!

Nu äntligen har jag lagt in dig i min bloggrunda.

Sprid den jättegärna till andra också. Nu ska jag titta mer på din blogg

http://minbloggrunda.blogspot.com/

Ha det bäst

Anna sa...

Hallå! Mamma fyller imorgon så vi sticker dit när ungarna slutat skolan, sen jobbar jag kväll+ torsd fre dag. kanske det passar nästa vecka nån dag?

Tipsy Tessie sa...

Så himla många fina foton du tagit :) Visst är det kul med höstfoton-kan inte sluta-älskar färgerna :)
Kram

Mya sa...

underbara foton!
Tack snälla för dina kommentarer om minialbumet och min layout :)tack, kram mya

maybe*mej sa...

Hej. Jo jag har haft en textur på bilden på Hjalmar..kortet där han har en schal på sig och blå mössa med ngt gult på. Jag tog ett digitalt scrapbookingpapper och la som textur sen tog jag en stämpel i psp och stämplade i ett nytt lager och använde den som en textur också.(smälte ihop den med oginallagret med hjalmar på..precis som man gör med vanliga texturer) Idag har jag haft en försäljare här. Jag höll på att gå åt och var tvungen att nästan bli arg för att inte få en massa saker som jag inte ville ha...köper in saker till jobbet..som pennor och dyl..)min man är snickare..är i grunden möbelsnickare och har jobbat endel på nordiska museet..men nu är han mer vanlig byggare och gör hus och inredning...fast han är jätteduktig på just möbler..men det är inte så ofta han gör sådant längre...kram på dig

Anonym sa...

Den nedersta bilden är bara helt UUUUNDERBAR!!!

Kram Ulrica

Kajsan sa...

underbara bilder! Vilket ljus!!
Kram/ Karin.