söndag 5 oktober 2008

Bokhylla

I sovrummet har vi en inbyggd bokhylla.. där en massa tråkiga pärmar samlades... och alla fotoalbum...och en massa böcker i alla möjliga färger... men när vi köpte garderober till hallen fick alla pärmar flytta dit.. och böckerna åkte ner i de blommiga kartongerna från IKEA.
& tecknet är ut sågat i MDF det gjorde Lena och jag när vi sågade bokstäver och stjärnor sist!! är jätte nöjd med det men ska såga det lite rakare i underkant så det kan stå själv.... nybörjar miss:)
Före:















Efter:

















7 kommentarer:

Kajsan sa...

Åh vad fint! Ser så harmoniskt ut! Sånt ger skaparglädje! :)

Christine sa...

Snyggt!! Och skönt att titta på liksom ;)
Men hur får du &-tecknet så fint??

Mya sa...

Så himla fint!!! de där husen har ju jag letat efter, men hittar dom ingenstans. &-tecknet är ju ljuvligt! Duktig du är! kram

Anonym sa...

Jättesnyggt!!
Kul med &-tecknet där mitt i. Vi hörs.
Kram Lena

maybe*mej sa...

Sååå snyggt det blev. kanon.. Gillar ochtecknet. kram

petrified in pink (Petra) sa...

Åh, vad snyggt det blev! &-tecknet är helt ljuvligt, kanske kan vi byta tjänster, jag hjälper dig med med sonens poster och jag får ett &-tecken? Hör av dig med dina idéer ang. tavlan.

fialoppan sa...

SÅ fint! Älskar &-tecknet!