söndag 12 augusti 2012

Jag..

Jag fick ju också lov att vara modell.... ush gillar inte alls det men Annemaj tog några foton på mig trots att jag inte borstat håret och ser ut som trollet Tryggve:)
Jag har äntligen lite blogg längtan, har inte bloggat något alls denna sommar men har haft massor av fotograferingar så det finns mängder av bilder att blogga..
Jag har semester till skolorna börjar, eller semester och semester har man det när man är egen företagare?:)
Joo det har jag även om jag sitter vid datorn emellanåt men jag kan styra tiden och det är såå härligt!
Men snart är hösten här med nya utmaningar.. Ska bli jätte skoj!!
Foto: Maybe*mej photography

8 kommentarer:

Linruz sa...

Lika vacker som alltid vännen.
Vore kul att träffas ngn gång.
Kram på dig
Lina

Anneli - A'la Foto sa...

Åh vad fin du är!! En kanonbild på dig! Ser att du inte har motljusskydd! ;O) Det är det enda objektivet jag har motljusskydd på och jag tycker det känns så naket utan! :O))

kram!

Anonym sa...

Jag tycker du är otroligt vacker och dina bilder i förra inlägget var otroligt fina. Älskar att titta på dina foton och hoppas självklart på att du kommer blogga mera och visa mer av dem. Kram

Guldkant sa...

Superfina Bilder.

Ja det är inte lätt att fastna på foto när man är van vid att stå bakom kameran. Av alla tusentals bilder jag tagit de senaste åren är det bara en handfull som jag själv är med på men men det gör inte så mycket. Jag har inte för vana se särskilt avslappnad ut på foto snarare så att jag undrar Herre gud ser jag ut så :-)

Kram Lotta

odd brown bird sa...

Nämen du, du är bedårande fin. En riktig skönhet.

Visst bor ni i Salaområdet? Kanske skulle ta en fika när vi passerar någon gång?

Kram Eva ;)

Karins fotoblogg sa...

Åh så fint! Trollet Tryggve va?!! Nä, knappast!! Så skoj ni måste ha!
Och bilderna på Annemaj är superfina! Nu blir jag ju nyfiken på erat projekt :)

Kul att du kör foto på heltid!

kram!

Josefine Bergqvist sa...

Fina du! Underbart kvällsljus!

designofluna sa...

Ha ha ha....trollet Tryggve! Nä, jag tycker du såg fin ut!