söndag 6 februari 2011

Olov

Kusin vitamin fastnade på några foton i dag, helst ville barnen bara leka men några foton blev det. Det är skoj nu när kusinerna flyttat till stan och vi träffas flera gånger i veckan:)

Har lite svårt för att bestämma hur jag ska göra med bloggen, har ju bloggen Photos by Linda också och där hamnar många av fotona jag visar här.. det blir lite dubbelt men tanken är att detta är min lilla "privata" sida och photos by Linda kommer jag använda till mitt företag.. japp jag har starta företag:)
ol

5 kommentarer:

Annelie Johnsson sa...

Härliga bilder!!! Verkar inte som om mina mail har gått fram, men jag hoppas du fick det stora mailet i alla fall??

Kram♥

Josefine Bergqvist sa...

Så roligt! och vad fin din NYA blogg är! Jag är också på gång med min NYA företagsblogg. Bara lite kvar ock fixa. Ska bli så spännande att ta steget fullt ut.

Lycka till!

Kramar Josefine

Villa Hasselbacken sa...

Vad roligt med eget Linda! Hoppas det går bra för dig. Säg till när du har tid att fota mina ungar. Det blir ju aldrig av så det måste son bli så att vi bestämmer ett datum även om det inte blir på direkten.
Kram Lena

Karins fotoblogg sa...

Härligt Linda! Företag! Det kommer gå strålande med tanke på din underbara porträtt du tar! Själv har jag just deklarerat för dom få uppdrag som jag haft under 2010 :) Jag är en mespropp som inte vågar riktigt fullt ut men jag är på gång, sakta men säkert ;)

Lycka till!
kram

maybe*mej sa...

så fina foton. Kul att de har flyttat till stan. =)
Jag har bara annemaj sporrong på skype.. vad jag vet. =) vad heter du på skype. sökte på dig men hitta dig inte.. det fanns dock en annan nallebrum =)
Har inte hunnit med att göra ngt med loggan... men ska försöka så snart jag kan. kram på er.