tisdag 23 november 2010

fotoklok.se

Jag fotar ju en hel massa och tycker om att samla fotona i fotoböcker, tycker det är ett enkelt sätt att göra något av alla minnen.
Hittade en länk till en sida som gör fotoböcker och eftersom jag gör fotoböcker på löpande band så blir jag nyfiken...


Så denna skall jag testa FOTOKLOK.SE heter sidan. De levererar fotoboken på 4 dagar och det är ju bra för när jag fått i väg en beställning så vill jag ha boken fort fort:) programmet ser enkelt ut och man kan använda egna typsnitt och redigera bilderna direkt i programmet..
Så nu ska jag testa deras programvara och göra en ny fotobok!










2 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Ska nog prova det jag med ;)) LiseLotte

Anonym sa...

Hur blev resultatet?? Har kollat in Fotoklok.se lite, men inte blivit av ännu. Var det snabb leverans etc?