fredag 16 oktober 2009

beställt:)

JAAAA äntligen har jag beställt min första fotobok!!!!

Det blev en liten bok till Molly på 24 sidor, vardagsfoton med lite text till. Det är bilder från januari till september... som tex när storebror hade klippt Molly hår, foton från hennes rum och när hon har hittat på bus... Jag hoppas det blir bra, eftersom jag inte använde de färdiga mallarna från fuji, utan Alies fick jag trixa lite så hoppas det inte blir några synliga kanter efter mallarna!!Den översta bilden är framsidan!!
Trevlig helg på er, nu ska jag fortsätta göra en till fotobok ..
Tips: gör en fotobok hos fuji och skriv i rabattkoden 598679 så får du den helt gratis bok!!! De står för allt, till och med portot!!
Tack Eva-Lisa för inspirationen i går:)






12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, ser fram emot att se resultatet - det blir ju så fint - men så är ju Molly en så himla fin tjej också ; ) Min pappa kommer hit i helgen, han får hjälpa mig att installera programmet....sen kanske jag får lite hjälp av dig? /Eva-Lisa

Linruz sa...

Åhhh vad spännande att se hur det blir.
Har just funderat på om man kan göra utan fujis mallar. Roligare och mer personligt om man kan ta egna.
Ha en fin helg.
Kram Lina

♥ Camilla ♥ sa...

Så ruskigt fint! Är på gång med en fotobok med, men vet inte riktigt när jag ska sluta, man kan ju fortsätta i evigheter:-)

Tara sa...

for noen flotte sider...håper du viser oss boken når den kommer:) du er knallflink:)))

ha en super dag...
klem tara

HUSnrNIO sa...

Vad kul och spännande att få den i handen:) Fina bilder. Ha en trevlig helg.

Sanna F sa...

Underbar fotobok!!! Hmmm gratis låter bra!!! Ska kolla in det!
Massa kramar!

Pia sa...

Den där fotoboken kommer säkert att bli jätte fin!

Kram Pia

Lina sa...

Hej! Det är väl bara att högerklicka på bilden? Eller fungerar det inte för dig?

Hojta till isf så kan jag maila den till dig.

Hoppas du haft en skön lördag!

kram Lina

Simon sa...

Vad söt lilla Molly är!

Marika sa...

Jag skulle vilja veta hur du och många andra gör så fint av bilderna ni tar. Tex lägger till skuggor bakom bilden, skriver fina texter på bilder mm. Vad använder du för program?

maybe*mej sa...

gud så fint det blir. du fick ju till några superfina foton på molly. kul. Är snart klar med min fotobok oxå... Som du märkte så var vi till sthlm och sen hem igen utan att passera Sala. vi passade på att träffa min kusin i v-ås. annars träffade vi inte en enda kompis när vi var uppe. bara fam. viket kan vara skönt det med. kram

Kajsan sa...

URFINT!!! :)
or är en riktig liten sockerbit! ;)
Må gott i härlig höst!
KRAM Karin