lördag 27 december 2008

julklappar...

Dessa två stativ fick jag av sambon i julklapp.. .det undre är jätte litet och smidig att ha med sig när man är ute så det kan jag verkligen rekommendera om man är lika darrig på handen som jag... det enda negativa jag har upptäkt är att det funkar bara för liggande foton.. och just för bloggen tycker jag stående är bättre...för när jag lägger upp liggande foton får inte hela fotot plats..Det andra stativet har jag inte hunnit testa så mycket enu..men det lilla jag provat så gillar jag det..




bilder från amazon & manfrotto

2 kommentarer:

Tara sa...

enig...veldig dumt at man bare kan ta liggende bilder!!!
jeg pleier nesten alltid å ta stående... men, men...you can't have it all;)))
mitt ligner veldig på det øverste...
klem...

Hemmabloggaren sa...

Vilka bra julklappar, har funderat på det där med stativ. Kanske ska satsa på det så slipper man få så himla många suddiga bilder.