måndag 29 november 2010

Vinter porträtt

lotta

6 kommentarer:

Mathilde sa...

Meeen!! Du är så duktig, shit vilka bilder! Toksnygga!
Kram Mathilde

Anneli - A'la Foto sa...

Underbara bilder Linda! Verkar som du trivs med femman! :O))

Jag vill också ha en vacker syster som jag kan porträttera när jag vill! Den sista bilden gillar jag speciellt!

Ha det gott!!

kram!

Anonym sa...

Du är jätteduktig Linda! Jag vill också bli fotad eller kanske inte. Jag hatar att stå framför kameran. Men vi måste försöka få till nåt med våra barn.
Kram Lena

maybe*mej sa...

Men så fina. Hon är så söt din söstra. Ja helt enkelt superfina foton. hoppas att ni har det bra. barnen frågade efter ludvig här om dan. =) de saknar honom.

kram

Michelle sa...

Hej! Fina bilder du tar! Sen undrar jag vad det är för font/teckensnitt i din header, skrivstilen? Väldigt vacker!

Hemmabloggaren sa...

Gah vad snyggt det är med krispiga vinterbilder. Motljuset i den sista bilden är magiskt.