fredag 22 januari 2010

Hujedamej säger Emils lillasyster..

Lilla skruttunge va får hon allt i från???
För några dagar sen gick Molly här hemma och sa hujedamej hela tiden , så kom hon in i sovrummet när jag stod och bäddade så sa hon
-mamma Emils lillasyster säger Hujedamej. Jahaaa svarade jag sen sa jag
-vad säger Ludvigs lillasyster då?
-JÄVLAR
svara hon och tittade på mig med ett stort leende sen fortsatte hon greja med sitt:) Vad får de allt ifrån?? åå P och jag kunde inte hålla oss för skratt..

5 kommentarer:

Anna sa...

Det var roligt sagt! Oj vad hennes hår har växt, det är så gulligt med pippilottor, snart kan Lilly ha det med:)

Linruz sa...

Sötnosen.
Visst är det svårt att hålla sig för skratt i bland.
Kram Lina

Annelie Johnsson sa...

Ha ha, ja emellanåt undrar man var de får allt ifrån. Och man får kämpa för att hålla sig allvarlig och inte brista ut i skratt...

Ha en fin söndag!!

maybe*mej sa...

ja det är helt otroligt vad de kommer på.. bara så där.. fniss... sicken going. SÅÅÅÅ FINT SKÅPET BLEV. idag har jag målat en gammal väggklocka.. ska bli ett skåp. Det blir nog bra. kram

Leia sa...

Ja ibland är det svårt att hålla sig för skratt - det är för goa de små =)

Kramelikram Veronica