fredag 4 juli 2008

Glad!!!









Jag har fått en award av Paradises Pysselvrå
Tack snälla söta du!!
Å nu vill jag sända den vidare till mina favorit bloggar.
(tar dock reglerna på engelska):
Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.

Jag skulle vilja skicka denna fina award till dessa tjejerna som alltid förgyller mina bloggrundor;
maybe*me
Tippsy tessie
mina ungar och jag
prinsessan novali
petrified in pink
badanka
woopsie daisy
slösa scrappar
Himlan
allt och ingenting

3 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Åh, vad gullig du är, jag tackar och bugar och är väldigt glad att hamna i detta fina sällskap. Passar också på att kopiera in svaret på din kamerafråga här med:

Vi har en Nikon D300 och det objektiv jag använder mest och fullkomligen avgudar är ett 50 mm 1.8 som är helt otroligt! Denna kamera är inte vår privata utan tillhör min mans rörelse (som i och för sig bara består utav han och hans pappa) och finns inte den att tillgå får jag ta vår egna Pentax systemkamera som jag inte kan beteckningen på men jag och den är inte alls lika bra kompisar.

maybe*mej sa...

Du är för gullig du. TACK. Jag ska lägga i den på min sida ikväll. Hmm. Hur funkar det då om du redan har haft den..kan man skicka den till någon som redan har haft den en gång..måste man väl kunna..Å då lär den komma tillbaka till dig för jag går ju in på din sida stupikvarten..

Idag ska vi försöka få i båten i sjön..Den stora båten strejkade igår så vi lägger i den lilla..till min lycka för det är den som jag alltid är ute och åker i.
kram kram

Tipsy Tessie sa...

Tack så hemskt mycket för utmärkelsen. blev jätteglad när jag såg detta:) Första gången jag får en utmärkelse av något slag, håller med de föregående känns väldigt hedrande att hamna i denna samling. Men ni är ju mina "bloggkompisar" (nya tidens uttryck eller?) nästan allihopa :)