måndag 19 maj 2008

utmaning

http://badankor.blogspot.com/ utmanar alla att skriva om sig själva så det hakade jag på:

För 5 år sedan: jobbade jag heltid som slöjdlärare, var i stallet varje kväll och pysslade massa med mina blommor i växthuset.

För 3 år sedan: var L 1år och 3 månader, han hade massor av spring i benen så det var fullt upp.

För 1 år sedan: var jag gravid med lilla M, vi var till Vimmerby och hälsade på Pippi det var varmt och skönt!

För 3 månader sedan: väntade vi på att lilla kusinen skulle komma!

Igår: var vi till Knivsta och gratulerade F som fyllde 4 år,
vi träffade F & U första gången på midsommarafton för 4år sedan,
och efter det träffades vi nästan varje dag, vi gick på promenad eller gick och fikade på Johansson. Tycker att det är kul att vi håller kontakten fast det är ganska många mil mellan oss nu.

Idag: har vi haft fullt upp , L hade utflykt med kyrkis sen har vi varit till G på kalas och L träffade en tjej som han blev kompis med -mamma jag har fått en ny kompis -mamma hur kan man bli kompisar så fort?

I morgon: tisdag = jobb dag, P ska på anställnings intervju så farmor ska vara barnvakt.

Om 1 år:
oj.. då är L 5 år lilla M 2 år, kanske har vi något projekt på gång här hemma.... och jag kan alla små tricks i ps :) och blivt bättre på att fotografera:)

Nu utmanar jag dig!!! att skriva om dig!!!

Inga kommentarer: